کاربرد تست mmpi
نوشته شده توسط : عبدالله

تست mmpiتست mmpi

تست mmpi در مشاوره قبل ازدواج

یکی از بهترین کاربردهای آزمون mmpi یا مینه سوتا ، در جلسات مشاوره قبل از ازدواج است. در این جلسات برای اینکه روانشناس بتواند به شناخت خوبی از شخصیت زوجین برسد، می تواند از تست شخصیت شناسی mmpi استفاده کند. تا از این طریق با پی بردن به شخصیت اصلی زوجین بتواند روند مشاوره ازدواج را هرچه بهتر پیش ببرد.

 

تست mmpi در مصاحبه استخدامی

یکی دیگر از مهمترین نمونه های کاربرد تست mmpi در مصاحبه ها و آزمون های استخدامی مشاغل است. صاحبان مشاغل و مدیران شرکت ها، به خصوص در کشورهای اروپایی که ویژگی های رفتاری و شخصیتی کارمندان و افراد مشغول به کار برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است، برای پی بردن به شخصیت واقعی افراد، هنگام مصاحبه شغلی، از آن ها تست mmpi نیز می گیرند.

 

تست mmpi در مشاوره خانواده

در مشاوره های خانواده به منظور این که روانشناس بتواند به شناخت بهتر و دقیق تری از شخصیت زوجین برسد و از این طریق مشکل خانوادگی آن ها را به بهترین شکل در جریان مشاوره برطرف نماید، می تواند از آزمون mmpi بهره ببرد.

 

تست mmpi برای درمان بیماری های روانی

در جلسات مشاوره که برای درمان و کنترل بیماری ها و اختلالات روانی و رفتاری انجام می گیرد، روانشناس می تواند به واسطه تست mmpi ، شخصیت فرد بیمار را هرچه بیشتر و بهتر شناخته و از این طریق روند درمانی را خیلی بهتر پیش ببرد.

آزمون mmpiآزمون mmpi

این ها چند مورد از نمونه های کاربرد تست mmpi بودند که به بررسی آن ها پرداختیم. به طور کلی می توان گفت در تمامی جلسات مشاوره، مصاحبه و ... که شناخت دقیق شخصیت فرد برای طرف مقابل مهم است، بهترین گزینه، استفاده از آزمون شخصیت شناسی mmpi می باشد.

 

برای مطالعه مطالب بیشتر در خصوص این آزمون در ویرگول، از لینک زیر استفاده نمایید.

تست mmpi




:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: